21 september

Iiiisande kallt ute idag. Urk vad jag ogillar denna årstid och urk vad jag hatar kommande årstid.

Har en stor tvättkorg väntandes på mig som ska vikas och läggas in i alla skåp...känner mig lat och seg idag så jag har ännu inte kommit till skott.

Har tänkt göra köttfärslimpa till middag, ett annorlunda recept med mozzarella och lufttorkad skinka, riktigt gott må jag säga för att vara en köttfärslimpa i grund och botten.

Ikväll är det den sedvanliga föräldramatchen i för flickor 15 men detta väder, jag tror jag passar. Känner ingen ånger för det resterande 3/4 av familjen är engagerad i detta.

I morgon tänker A börja med kontoret och dess renovering, whiiii säger jag för det innebär ett steg närmare mitt kommande projekt...KÖKET!!!

Kramen fr. S-dotter


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0