4 Oktober

Kanelbullens dag idag.
Va bra att det finns en sådan dag ;) så man kan äta bullar på rad ligalt.

Det är en blåsig och grå höstdag, tänker strax åka till mamsingen och hälsa på och just få äta dessa kanelbullar och hålla mig inomhus.

Å så  har vi det här med vår bil, bilen strular, den har varit inne på lagning 3 ggr under dessa tre-fyra veckor som gått och dessa "duktiga" bilmekaniker får oss att öppna börsen och gräva djupt. Det svider och de har fortfarande inte lyckats släcka varingslampan för motorn sååååå VAD ÄR FELET. Jag vill inte betala några mer bildelar som ni byter och ändå så LYSER DEN DÄR FÖRBANNADE MOTORLAMPAN!!

Jag och tjejerna hade tänkt oss en shoppingtripp till Umeå nästa helg men i den här takten har då i allafall jag inte några pengar att spendera på kläder. SKIT SKIT SKITBIL!!!

Kram fr. S-dotter

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0