29 Mars

Påskveckan är inledd.
Idag har jag "ledigt" eftersom jag ska på möte ikväll.
Har 100 saker som borde göras inför fjällenresan men har inte riktigt kommit igång än.
Tycker det är rätt avkopplande att bara sitta här framför datorn och surfa runt lite. Har nästan aldrig tid med det nuförtiden, prioriterar inte att sitta här. (tyvärr). Ibland borde man tagga ner mer......

Veckan kommer somsagt att spinna på i extra hög fart, kortvecka, mera arbetstimmar på detta och så en hägrande fjällenresa summa sumarium dåligt med datatid.

Tänkte passa på att önska alla en

GLAD PÅSK!


OBS! Visst kunde jag ha "homestylat" och lagt ner tid på att fixa innan jag fotat men orkade inte, är lat, lat, lat.  Alltså inte vackra bilder såsom exempel bloggen lantlif så ni får ha en smula förståelse för bilderna.




Vi påskpyntar inte särskilt mycket men här är iallafall en av mina älskade tuppar.



Dessa har hängt med länge, sedan barnen var i pysselåldern. Kan bara inte låta bli att hänga upp dem varje år.





Min gamla gren ( har två, en inne i punschverandan också men den ändrar inte skepnad) som jag är förälskad i har fått sig en påsktouch.






Så har vi bänken på fastukvisten....




Åhhh kolla de svarta småkulorna som kommer från fotbollskorna som sprungit på konstgräs....de är överallt här hemma. Ser ut som råttskit!


Tänkte ta en bild på påskriset som går i brunt och vitt  men då var självklart batteriet slut i den lilla kameran. Så det får bli en annan gång.

Kram på er och GLAD PÅSK! önskar S-dotter.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0