20 Mars

Bloggandet blir allt mindre.
Vill egentligen inte sluta men tiden finns inte längre.
Kanske är det för att jag förut bloggade på förmiddagarna när jag var hemma alena men nu jobbar jag på denna bloggar tid.
Kanske blir det ändring framöver, det får tiden utvisa.

Veckan har med rask fart dundrat fram.
Nu är helgen här vilket känns förträffligt bra.
Vi ska åka bort på middag idag och njuta i goda vänners lag.
A och Ninna har kört skoter dit redan
medans jag och Flisan tar bilen och påhängt släp.

Imorgon = ingenting på programmet förutom på kvällen då Ninna ska spela träningsmatch, första utomhus för iår.

Ha en fortsatt chillhelg och ska försöka hinna med lite mer bloggande innan mars är till ända.

Kramen fr. S-dotter

P.s Ninna har tagit värsta sötfotot på vår vovve, men nu när jag tänkte lägga upp bilden vet jag inte vilken mapp den är i  så det får bli en annan gång.
Håll till godo!!!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0