1 Mars

Jag har varit urusel på att uppdatera bloggen. Tiden räcker aldrig till....I helgen har jag bjudit vännina med man på middag och det blev ett gott glas rött till. Resterande tid av helgen har jag slappat. Verkligen behövt det, badat i bubbeln, haft omsorg av både kropp och själ så nu har jag nya krafter igen.

Ninna har åxå njutit på sitt håll, hon och kille drog till övik och "lyxade". FUSK! Men snart är det min tur, om si sådär två veckor, fast hon är åxå med då :), hela klanen ska med.

Flisan har gjort illa sig i ögat idag så hon fick åka till akuten sen ögonmottagningen för koll. En grabb som inte har alla får hemma kastade en penna mitt i ögat på henne i morse.
Vi får ha det under tillsyn, får hon synrubbningar är det raka spåret tillbaks för hornhinnan kan lossna.
Jag skulle kunna smeta till kille rejält, men somsagt han är helt väck i skallen pga sin uppväxt (tyvärr) och väldigt instabil som resten av hans "galna" syskon. (Vida kända här i stan)

Hämtade hem Flisan tidigare från skolan idag så nu sitter hon och nöter OTH och käkar glass.

Nu ska jag förbereda middag.
P.s Ska försöka bättra mig på uppdateringen.

Kramen fr. S-dotter

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0