4 Juli

Söndagkväll och jag är dödstrött.
I går hade vi grillfest i detta underbara sommarväder som just nu befinner sig och jag hoppas det kommer att vara så här ända in i början av september. (ja jag vet att det är önsketänkande!!!!!!!!!!!)
Vi åt gott, drack gott och var i mkt trevligt sällskap.
Efter vi intagit efterrätt som bestod av jordgubbar, glass, maräng och grädde begav vi oss ner till vattnet och satt där nere med en dunk rödtjut och njöt av ljuset vi har här uppe, det underbara vädret och vattnet som låg blankt stilla.
Hur nice som helst!
Testade kasta med kastspöet några ggr men fick inget napp.
Tog en del bilder på gårdagen så jag får väl ladda upp några och lägga ut men inte ikväll, orkar helt enkelt inte.
Nu ska jag in i dusch och sen gå till kojs.
By the way A, Flisan och jag har SEMESTER! Bara Ninna som jobbar (hela fyra veckor till) men det är å andra sidan hon som drar in caschen....(ler)


Kram fr. S-dotter.
P.s Tänker njuta av semestern som bara faaan!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0