25 Juli

Semesterveckor rusar förbi...sommaren går alltid så fort (tråkigt nog). Jag skulle villja ha sommar och semester jätte länge.

Sommaren 2010 har jag än så länge i allafall hunnit med.....

- sola (vill gärna åzå fortsätta få göra det)
- grillfester
- badat i det kalla vattnet vi har i Norrland (faktiskt tre gånger)
- fiskat en heldel
- finåkt i lilla sportbåten (älskar att vara ute på vattnet, här laddar jag mina batteri)
- firat tjejernas födelsedagar, körkort och AM-kort.
- träffat släkt
- ätit mången jordgubbar (bästa bäret helt klart, god tvåa kommer hallon)
- fixat grillat till mångtaliga middagar
- att dricka en del vin både rött, vitt och rosé. (någon som har tips på gott rosé?)
- en och annan drink, virre och bira har även slunkit ner i förbifarten ;)
- rensat ogräs
- shoppat kläder på sommarrean
- sovit bort halva dagen
- att hyra allför många värdelösa dvdfilmer som är såkallade filmtipset


Är helt tom i skallen ikväll, svårt att fokusera så....jag får återkomma med min sommar 2010 lista och mot alla odds lägga in några bilder, det var länge sedan.
På återseende! (snart hoppas jag)

Kramisar fr. S-dotter.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0