28 Januari

Skulle egentligen ha åkt in i morse och jobba men eftersom eftermiddagen och kvällen igår var ett enda hostande och snörvlande och dessutom kände jag mig yr i planeten så beslutade jag mig för att vara hemma även idag.

Känner mig betydligt bättre idag så det blir helt klart att jobba i morgon. Ligger back nu eftersom jag varit hemma i tre dagar, behöver fixa en hel del i morgon för på måndag är det nytt möte.
Har i allafall kollat av mailboxen.

Ska bara ta det lugnt idag, tjejerna och A ska iväg efter middagen och storhandla eftersom det är åter igen EKO EKO EKO i kylskåpet.

Det har snöat makalöst mycket, vilket jag inte är allt för förtjust i men men när man bor här får man väl skylla sig själv.
Har ingen aning vad det är för snödjup men vi börjar väl närma oss metern??!
URK!

Kramen fr. S-dotter.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0