27 Januari

Förlåt för jag är seeeg på att uppdatera.
Flunsan har slagit till och jag har varit/är mer eller mindre helt däckad.
Har inte orkat förmå mig att skriva något på några dar.

Har fått påpekningar här hemma att det är ju dötrist med bloggar utan bilder, känner mig träffad för jag är urusel på att lägga upp några sådana.
Får väl skärpa till mig! :)

Har varit/är hemma från jobbet och ska försöka pallra mig dit i morgon. Det känns just nu hur jobbigt som helst eftersom kroppen vägrar.

Har fått besked om nackröntgen och det visade att jag har ett diskbråck i nacken samt artroser (förslitningar). Ska till läkaren på tisdag för vidare utredning.

I dag har snöovädret kommit till oss och det snöar på rätt bra faktiskt. Det blir till att skotta för A när han kommer hem ikväll från jobbet.
Det är bara några minusgrader men det känns isande kallt ute.

HOST HOST!!

Det är en bedrövlig flusa, blir helt slut på!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Ja, jag vet att jag gnäller men jag mår skit!

Ikväll tänker jag se fortsättning på robinsson i Karibien, det är visst avlutningsvecka med flera program.
Vi har följt programmet de senast veckorna och man har redan retat upp sig på vissa personer som glider på bananskal men så har det även varit i andra robinsson omgångar så det är inget nytt.
Vi hade ju vår egen robinsson vid namn kent och han är verkligen en sann robinsson människa enligt mina kriterier. Men men det ska ju vara "bra teve" åxå.

Nog om detta här kommer Wilmis vår egen lilla bananskals glidare.

Kram fr. S-dotter (host, snörvel)





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0