21 Januari

Dagarna löper förbi och i morrn är det redan fredag. Arbetstränar på, vissa dagar sitter man och hänger på möten och andra dagar spenderas mest framför datorn.
Fika hinner vi alltid med, vi är fem glada kaffedrinkande kvinnor i våra bästa ålder...:)

A har varit i Stockholm i två dagar, bott fint på Grand, vem annan i familjen kommer att få bo så någongång och föresten det har han gjort förut, lyxxxxlirare där.

Han kommer vart fall hem ikväll..planet bör landa om ca 30 minuter så det dröjer inte så länge förrän han kommer instövlande.

Ninna har åkt på förkyldning, sitter och snörvar, hostar och har en gnutta feber.
Flisan har än så länge klarat sig, hon är för tillfälligt på träningen.

Ja, inte mycket händer det här i kalla stan, några sexsäljare är väl allt som är på tapeten just nu. Förresten åså Rabih som gjort illa sig i foten och nu förmodligen tvingas lämna lets D. Så nu blir det inget lets D tittande på fredagarna.
Får spendera tiden på att se någon bra film.
Appropå film så MÅSTE jag bara se SNABBA CASH när den kommer till stan. Att läckerbiten Joel K är med fäller man ingen tår för....(usch, hua vilken "kärringsjuk" tant man är) men läcker det är han SÅ DET SÅ!

I helgen fyller mamsingen år så det blir till att gratta henne. Har inte bestämt vad jag ska köpa, vet att hon vill ha en speciell parfym men men men i denna "STORA" stad finns den inte, nä precis så tänker jag åxå! JÄVLA SKIT!

Tjejerna tycker min så vackra blogg är tråkig utan bilder så jag får försöka skärpa mig och lägga upp några, tycker det tar så tid....

Kram på Er alla och ha en skön helg/S-dotter







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0