17 Januari

Söndag och faktiskt idag rätt bra väder. Några minus grader och det snöar inte.

Känner ur form ändå, igår var i på hockey. Satt i över två timmar med bara en bensträckare. Summasummarum mådde jätte, jätte dåligt hela eftermiddagen och kvällen.
Hade värk värk VÄRK. Ryggen kändes som den var av, nacken kändes som den var av den med....ingen som inte har eller har haft sådan smärta vet...jag blir galen när det är så här.
Idag bättre, men lååångt ifrån bra.

God nyhet är att vi ÄNTLIGEN har fått våran soffa. Den är gigantisk och skön.
Igår köpte även A en ny tvbänk så nu är allt i ek inne i vardagsrummet. Jag är JÄTTE nöjd.
Har bara inte vant mig ännu med denna jättepjäs.

Nu ska jag förbereda middagen.

Kramen fr. S-dotter

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0