13 Januari

Idag har jag flyttat till ett annat kansli tillsvidare. Känner mig lite som en vandringspokal men i slutändan ska jag väl ändå få ett eget nyrenoverat kontor och kontorsrum. Den som väntar på nåt gott....

Det har blivit kallt igen, - 21 grader nyss när jag var och tankade bilen och skjutsade Flisan till pojkvännen sin. Så nu är man grinig igen.

Sitter och slötittar på tv4 och nyheterna och just nu är det ett repotage om tulpaner, folkets blomma.
JAG SKA KÖPA OCH GÖRA EN JÄTTEBUKETT TILL HELGEN.
Jag älskar tulpaner, riktiga skönheter.
Hör i bakrunden att 130 miljoner säljs varje år i Sverige. För min egen del inhandlar jag ganska många buketter så här de första månaderna av året.

Ninna har legat i soffan och sovit sedan vi ätit middag, hon är helt slut på, har nog inte slagit om till rätta sovtider så det har nog inte varit mycket sömn de första dagarna.

A är på kickoff idag och imorgon, nytta och nöje, tror det är mest nöje. Han fråga snällt om jag kunde hämta honom i kväll/natt eller om han skulle ta en taxi.
Vad tror ni jag svarade?
Jo, jag är snäll :)

Nu skriker Ninna att halv 8 hos mig börjar och vill ha sällskap....

Kramen fr. S-dotter


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0