13 Januari (igen)

Måste bara kort tillägga att jag köpt min bästa E en liten present idag.
Tänkte köpa boken Blondie med Birgitta Andersson (tror jag hon heter) fanns inte i denna bejublade stad, tänkte sen köpa 14 år tillsalu med Caroline Engwall, fanns inte denna bjublade stad, Alfahanen behöver jag säga nåt mer.
Det blev en bok som inte är nyligen utgiven men men men jag vet att hon inte har den och att jag tror hon skulle uppskatta den.
Mötley Crüe, The Dirt.
Hon är nämligen den enda i min vänskapskrets som inte gillar deckarromaner och thrillers.
Vad köper man då och dessutom är hon själv författare.
Jag kanske har trampat helt i klaveret, men hon förlåter mig i såfall. :)

Kram. fr. S-dotter....oj snart är halv 8 hos mig redan slut.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0