12 Januari

Hemkommen från jobb och var hamnar man då? Jo framför datorn.
Borde ta tag i något här hemma, det ser ut som skit. Ingen annan i familjen verkar bry sig så det är bara att kavla upp armarna och göra det själv. Håller på att ladda inför det.

I veckan kommer jag och A i stort sett bara ses när det är sängdags. (om man har tur)
Han har on kickoff i morgon dag/kväll/natt? och kommande dag, dag.
Sen har jag möte på torsdag kväll då han är hemma och sen lunch fredag, ja då ska jag iväg och uppvakta min allra äldsta, bästa, älskade väninna som fyller år. Fasiken nästa år är det 40 tagg för både hon och mig själv.
Vi har varit kompisar sen vi var 13 år. Gjort en massa kul (och mindre kuliga saker), idag lever vi rätt skilda liv men vi är ändå de bästa vänner. Själsvänner liksom. Jag är lyckligt lottad, som en syster för mig.

Nu ringer mamsingen bäst att svara...

Kramen fr. S-dotter

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0