11 Januari

Skolan har börjat om idag och det innebär att återgå till normala tider. Inget nattsudd och inga hoppa över luncher dagar, utan väldigt stramt och planerat liv hädan efter.

I dag har jag först varit och arbetstränat sen var det magnetröntgen idag.

Alla som gjort magnetröntgen vet vad jag snackar om...det är ingen höjdare. Jag vet vad jag snackar om för det var för fjärde gången dock första när det gäller halsrygg. (de andra ggr var det länden)

Det gör inte ont, inte alls, men man känner sig...hur ska jag säga fängslad. 
Idag skulle jag röntga halsrygg blir man fasttryckt med huvudet i en "form" och sen förs man in i tunneln som är allt annat än luftig och rymlig.

Det gör som sagt inte det minsta ont, om man nu kan ligga blixtstilla i si så där 50 minuter - 1 timme och knappt andas eller svälja så är det no pro. men har du ont någonstans och tycker att här skulle jag vilja ändra ställning för att lindra trycket där det gör ont ja då går du bet och 50 minuter - 1 timme känns mycket lååååångt.
Men att göra en m.röntgen gör som sagt inte det minsta ont......

Fisk till middag, dags att förbereda.


Kram fr. s-dotter med litet s idag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0