5 Februari

Fredag kära efterlängtade dag som jag gillar a loooooot!!!!!!!!!!!

Har suttit neddrunken (läses ej nedd runken) i dessa närvarokort. Varför kan folk inte fylla i dem rätt? Varför kan folk inte läsa?  Varför kan folk inte räkna rätt? Varför kan folk inte lämna in pappren i tid? Varför kan inte folk lämna alla papper utan hälfen av pappren är borta så man kan inte göra en fullständig redovisning?
Varför är det konstiga regler vad man får räkna med och inte?
Men nu är det helg så detta får man glömma för en kort sekund och ta tag i på måndag.

I morgon ska man på fest. Har beslutat mig för att gå på galan iförd i byxor. Ja det låter urtråkigt men men har haft svårt för att bestämma mig men det blir en jättefin tunika till och fräscha smycken och en snygg frissa, tror jag ska satsa på lockigt och lite uppsatt. Har ju min fantastiska dotter som är grym på detta så hon får hjälpa mig.
Förfest hos Henke, gala och efterfest hos oss. Det blir kanon.

Ha en skön helg...kramen fr. S-dotter.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0