13 Februari

Sitter här nyduschad och stylad, ska strax käka och sen iväg och se Carola. Jag och A har fått var sin showbiljett av Ninna. Jag är inget fan men hennes pipa är gudomlig. Hon är helt klart Sveriges sångfågel nr 1. Ska bli intressant att se henne live har nämligen aldrig gjort det. Är mkt dålig att gå på konserter över huvudtaget. Kan det bero på att man bor där man bor?!
Senast var det i Umeå, Elvis forever helt grym show.

Dagarna ha som vanligt tickat på, i torsdag fick jag oväntat främmande i form av Eva som inte bor i stan längre utan 10 mil bort. Det är allitd kul att träffas, vilket vi inte gör särskilt ofta nuförtiden, tyvärr. Vi har varit väninnor i strax 18 år, huuu vad tiden går.
När Ninna och Evas son var ca 2 månader fann vi varandra genom andra gemensamma vänner. Har umgås massor, rest på semestrar tillsammans både i Sverige och flera solsemstrar utomlands. Saknar henne och önskar hon bodde kvar här i stan, men men ibland förändras saker hon och P skildes och hon åkte hem till sin barndomsstad.
Vi försöker i allafall hålla kontakten levande.....tänk att våra ungar fyller 18 år (helt sjukt, dom är vuxna nu).

Nä vart tusan är mina familjemedlemmar, känner smått stressad och HUNGRIG!

KRAMEN FR. S-DOTTER.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0