9 September

Det stormar utanför idag, nästan obehagligt eftersom det finns en hel del höga gamla träd på vår gård. Skulle gärna inte vilja ha ett träd genom fönsterrutan eller crunch av lusthuset eller punschverandan.

Har i allafall varit inne på Niinis blogg idag, hon som jag förut tipsat om. En trebarnsmorsa med många järn i elden skulle jag vilja påstå, fast jag inte känner henne alls.
I allafall så har hon en ny tävling där igen, jättefina tavlor som hon gjort själv. Rekommenderar varmt att gå in och titta där.

http://niiinis.blogg.se/


Hoppas i allafall på tur, fast jag aldrig brukar ha det, i så fall ska jag ge dem till min kära mamma, som verkligen behöver uppmuntran.

Ikväll är det höstfest på flisans skola, så vi ska dit och kolla. Det brukar vara tävlingar, fika försäljning, hamburgeförsäljning, luftpistolskytte osv osv.
Det blir säkert trevligt och mycket med folk.

Nu ska jag klä om och åka iväg och hämta flisan som ville en sväng till stan och kolla in jeans.

Kramen fr. S-dotter.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0