4 September

Satan i gatan vilket pissväder vi har. Det regnar, regnar REGNAR! MÅSTE HA BLIVIT NÅGON FÖRVÄXLING I PUNGARNA, JAG ÄR FÖDD I FEL LAND/VÄRLDSDEL.


Det är fredag och jag är allmänt less, less på att jag hängt ut tvätt som inte hann torka igår utan idag så får de sig en rejäl eftersköljning mina lakan och påslakanset. JÄ*LA SKITT ALLSTÅ.

Har i allafall varit med Flisan på samtal, så nu är det faktiskt en hel månad innan vi ska dit igen.
Annars händer inte mycket här hemma, ska åka till mamsingen strax och tigga mig lite java och kanske något gott hembakt. Kanske blir man då på bättre humör.

P.s Mamma berättade igår att hennes granne ska sälja radhuslägenheten och ingen mindre än mitt gamla ex. som jag varit förlovad med för mången år sedan var där och tittade. Han har visst kommit tillbaks till stan efter flera år på annan ort.
Känns jätteknas om han blir deras nya granne. Måste finnas andra som vill köpa radhuset, det är ett populärt ställe.
Håll tummarna.......


Ha en skön helg....Kram fr. S-dotter.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0