3 September

Alltså jag undrar starkt på om jag inte har reumatism. Låter som jag är hypokondriker men så är inte fallet.

Min högra stortå liksom låser sig i leden och smärtar då fasansvärt. Dessutom bägge mina tummar är smärtsamma i leden. ?
Eftersom min mamma är "gravt" reumatiker och det kan vara ärftligt känns det som jag bör kolla upp detta.
Kroppen känns mer "värkig" än vanligt och det beror inte på nån förkyldning.
Sen kan jag aldrig komma ifrån min ständiga skitrygg som skriker av smärta så fort jag anstränger mig. Så som igår när jag skulle städa, kom som ett brev på posten, låg hela kvällen och hade jätteont.
Men jag vet ju hur det är, dessutom kommer det och går i nacken, som en nackspärr fast flera ggr värre. Kan hålla i sig i över en vecka innan det går tillbaks.

Fy va jag klagar idag.

Någonting annat, gå in på min väninnas blogg, hon är en sann gammal vän som mitt hjärta klappar ömt för.

http://situationnorrland.wordpress.com

Kramis fr. S-dotter


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0