25 September

Idag börjar marknaden här i stan. Folkfest, brukar vara en hektisk helg för polisen som ska hålla ordning på alla fyllesvin.

Själv ska jag bara ta det lugnt ikväll, titta på lite tv, styrka kläder för i morgon, måla naglar osv......
Har köpt tidningen KLASSISKA HEM OCH ANTIK som jag tänker gotta ner mig i åzå.

I morgon är det dock fest, denna cykelfest. Har bestämt mig för att göra följande efterrätt:
- Hallonpannacotta med skogsbärskaramell.
- En kopp esspresso och en fyra päronkonjak.

Vad sägs om det?
Jag tror i allafall det blir bra. Ska hinna slänga ihop pannacottan och skogsbärskaramellen ikväll så att i morgon är det bara att ställa fram det.

Som sagt denna cykelfest får jag återkomma till när den är avverkad.

Ha en trevlig helg

Kramen S-dotter.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0