18 September

I morgon fyller kusin vitamin till tjejerna 15 år och får därmed ÄNTLIGEN köra moppe. Eftersom de bor 2 mil från stan lär hon nog hoppa jämfota när hon kan ta sig in till stan även när föräldrar/farmor inte har möjlighet.
Det blir ett presentkort från oss, kanske bikbok, gina t, HM, eller kanske kicks, vi får se inköpet görs i morgon.

Appropå farmor min svärmor åker till Kreta om 6 dar, lyyyylllllo. Slippa höstrusk som just nu är. Svärfar/hennes man är piggare och allt går framåt. Det är helt otroligt att han rett ut detta med sjukdomen han drabbades av i april. Allt tuffar på och just nu liggar han på rehab och jobbar på med att börja gå igen. Visst tar det tid men vi ser resultat hela tiden. Han har gått upp ca 7 kg vilket är jättebra (dock har han ca 10 kg kvar till vikt han hade när han blev opererad).
Han är mager fortfarande men inte så skelettaktigt som det var för ett tag sedan.
Stomin på magen kommer han att få leva med men vad gör väl det, han är vid liv och så småningom kan han leva tillsammans med oss andra. Sex månader har snart gått så nog är han less på sjukhusvistelsen. JOBBA PÅ LENNART, SNART ÄR DU I MÅL!

Nästa helg är det marknad här i stan, Flisan får helgfrämmande som kommer på fre och åker på sön.
Lördag kväll är vi bortbjudna på fest. Ska bli trevligt, kanske hittar man nåt lämpligt att ha på sig i Umeå i morgon när det är shoppingtime.
Sen har vi blivit bjudna i oktober på sushiafton. Jag har ALDRIG vågat mig på sushi så det kommer att bli spännande.

Nä nu ska jag lägga mig i soffan och kolla in jotex katalogen som damp ner i brevlådan idag, såg att det var julgardiner på omslaget.
Långt till jul visserligen men jag är en julälskare, de som följt min förra blogg vet vad jag talar om.

Kramen fr. S-dotter.

P.s Måste börja fota, tycker själv att de är så tråkigt med bloggar som aldrig har bilder på sina bloggar och så är man en sån själv. SKÄRPNING SOLBRITTSDOTTER. :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0