17 September

Såg på Idol igår då det var från Umeå. En grabb från vår håla kom med till S-holm i allafall. Jag har inte stenkoll så vem vet kanske var det fler.
I går åkte alla sommarplantor, sommarmöbler bort. A bar och och bar, styrde skottkärrslass på skottkärrslass men nu är det i allafall klart. Känns skönt, höststädat bara alla löv som sen ska tas upp.
Jag blir liksom lugn i själen, har gått och gruvat lite extra i år eftersom min kropp strejkar och inte vill vara med.
Men nu är det som sagt gjort och det känns själaskönt.

Sen kom en kompis förbi och vi fikade te och smörgås. Det blev jättesent innan han åkte hem så jag sov inte förrän efter 01.00 i natt.
Morgonen kom alltför fort och jag var dödstrött i morse.
Ikväll ska jag pallra mig i säng tidigt PUNKT!

Annars händer det inte mycket för tillfället. Det blir Umeå resa på lördag, shopping (igen). Tjejerna ska handla och jag hade tänkt titta på tapeter om tid finnes. A följer motbjudet med, men han får väl fika hela dagen.

Kramen S-dotter.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0