16 September

*snyft* Jag vann inte tavlorna från Niinis. Fast om man tänker efter så brukar jag aldrig ha tur i tävlingar, så det var ju inte så konstigt att det skulle gå så denna gång åxå.
Inget mer tjat om detta..........


Onsdag och jag är helt enkelt dödsslut på. Igår bestämde jag mig för att gå loss på fönstren, höststädning. Stryka gardiner och hänga upp. Jag kämpade på allt för länge, så vad händer, helt knäckt på eftermiddagen och kvällen. Knaprade smärtstillande, kändes som det inte gav nån effekt alls.
Mådde riktigt dåligt. A fick göra klart det sista jag helt enkelt inte orkade med. Man känner sig rättså värdelös att man inte ens kan fixa detta.

Idag känns det lite bättre, inte så mycket ilningar i benen vilket känns skönt, men ryggen känns som en sprängfylld akne.

Fasiken vad negga man var i dag då, ska strax käka lunch och sedan åka till mamsingen och se hur hon har det. Kaffepannan brukar gå varm där...

Kramen S-dotter.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0