14 September

Måndag igen, helgen har varit lugn. Fredags middagen blev lyckad, bjöd hit brosan på middag.
I Lördags var det sista matchen för säsongen för flisans del. Slutade med en välförtjänt vinst (igen). Tårta sen hos brorsan som fyllt år och presentöppning. Kvällen slappades framför tv:n.

 
Söndagen bestod mest av att koka kaffe och bjuda på fika. Snörde ihop en sockerkaka på förmiddagen. Brorsan hjälpte A att köra in ved till pannrummet. FIKA!
A:s gamla kompis, hans barn och farmor kom på besök. FIKA!
Några andra kompisar till oss kom på besök. FIKA!
Brorsan hit igen. SLAPP FIKA denna gång.
Svärmor på besök, SLAPP FIKA.
På kvällen kom flisans helgfrämmandes föräldrer samt en jaktkompis från Stockholm hit och skulle hämta helgfrämmandet. SLAPP FIKA!

Det var helgen det, nu måndag. Har haft en vännina här på förmiddagen. FIKA IGEN! Snart rullar man fram :).

Känner mig orkeslös och nedstämd, fattar inte vad som tagit åt mig, vill helst bara sova. Ge mig kraft för att ta mig igenom ytterligare en höst och vinter.

Over and out.
Kram S-dotter.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0