15 Oktober

Torsdag här och det är inte lika kallt ute idag. Igår var det svinaktigt, man är inte van detta än. Eldade hur mycket som helst men fick ändå köra komp. med luftvärmepumpen.
I kväll kommer A hem igen, de tre dagarna har faktiskt gått fort.
Nu ska jag ta och fixa håret lite, sen dra iväg och hämta upp en väninna som jag ska bjuda ut på lunch. Lyxigt så här en vanlig torsdag.
Hon behöver lite annat att tänka på, hennes mamma har nämligen blivit jättesjuk, blodförgiftning och jag vet verkligen vad hon går igenom. Vi var där för ett halvt år sedan, när svärfar blev så där jättesjuk och han fick åxå bla. blodförgiftning som var mycket nära att ta hans liv.
Men vet ni vad, han får troligen åka hem på fredag. Gissa om vi är glad, halleluja säger jag bara efter över ett halvt år på sjukhus.
Hoppas hoppas, att det blir av på fredag.


Kramen fr. S-dotter


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0