3 November

Har kommit hem från ett viktigt möte ang. min arbetssituation. Det verkar so far lovande.
Ska på nytt möte på kommunhuset kommande måndag, kommer förmodligen då att få mer kött på benen.
Men om allt går enl. planerna blir det till att börja arbetsträna redan dagen efter alltså nästa tisdag. Känns konstigt och samtidigt intressant. Jag har varit hemma såååå länge (alltför länge) så man har "glömt" hur det är där ute i arbetslivet.
Men jag har lovat mig själv att lyssna på kroppen om signaler uppstår istället för att bara köra på och sen falla platt ner som en pannkaka.

Nu ska jag strax åka iväg med Flisan på samtal, detta eviga rännande där, men jag gör ALLT för att hon ska må bättre.
Hon ser åxå ut att må så mycket bättre än för låt oss säga 9 - 10 månader sedan så nog ger detta resultat alltid.

Grått och trist ute, precis som November månad brukar vara.

Kramen fr. S-dotter

P.s Tror bestämt jag kommit på vad det blir till A i farsdagspresent, men pappa är fortfarande en olöst gåta.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0