29 November

1:a Advent....idag har vi adventsfikat vår familj här hemma tillsammans med några goda vänner samt mamma och pappa. Vi har smuttat på glögg och ätit flera goda julkakor. Riktigt härlig julstämmning här hemma. Min melodi....
I helgen har jag köpt hyacinter, amaryllis och fått mera julstjärnor av både mamma och make. Fler små granar har fått komma in som bordsdekorationer.

I går var vi på kvartalsfest (hos L och A), där blev det förståss snackis om julpynt och annat. Jag berättade att jag grämt mig över att inte hitta några "siffror" till en av mina adventsstakar när vi var i Umeå förra helgen. (Behöver väl inte gå in närmre om vår stad, där finns ingenting? :(...)
Så säger Ne att hon sannerligen har en omgång såna som försökt sälja på loppis samma dag. VA!!!!!!!!!!!!!
Har man inte tur så säg.....nu är jag lyckligt lottad sifferägare. Dom är jätte jätte fina. Tack snälla Ne för du har så god smak.

I morgon ja då smäller det, då börjar jag min första arbetsdag. Kan ni tänka er. Jag är lite nervös men jag tror det lugnar sig när jag kommit på plats och fått mina arbetsuppgifter.

Nu ska jag slänga mig in i duschen och sen bums i säng så man inte har mörka ringar kring ögonen på sin första "arbetsdag".

Kramen fr. S-dotter.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0