23 November

Så var det Måndag igen, snön har brett ut sig över natten så nu är det mycket ljusare ute igen. Denna gång kanske snön stannar kvar, det är ju bara en månad kvar till jul. På tal om jul, självklart blev det en heldel julpyntsshopping i helgen när vi var i Umeå.
Längtar längtar längtar tills jag få ta mig ann detta, det kliar i mina julpyssel fingrar.
Jag tänker på allvar börja lite smått, som jag tidigare nämde är fastukvisten redan klar så nu beger jag mig inomhus. Det blir till att börja styka julgardiner och öppna upp vårt fönster som sitter mellan matsalsrummet och vardagsrummet.
Där ska trollen nu bort och in med mossa, småtomtar och annat julfint.

Ninna är hemma idag, sjuk?! Hon sover i allafall än.....

Helgen blev som vi förutspådde, lyckad, mamma och pappa hade en jättetrevlig helg med oss. Hoppas vi kan göra om detta, man lever länge på sådant.

Nu ska jag gå och rota i gardinskåpet, kanske åker gardinerna upp redan idag. :)
Det blir mycket julsnack här framöver.

Kramen fr. S-dotter



Elvis forever showen var kanonbra, massor av superlåtar. Vi var jättenöjda.



En glad 60 åring med några bira under västen.....



Måste medge att han är onekligen snarlik The King.
(sorry att denna bild blev så suddig)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0