10 November

Uppdatering!

I Fredags firade vi K som fyllt 40 år, vi var nog en 20 personer som åt, drack och spelade bowling.
Måste säga att K och N har ett helt fantastiskt hem. Jag är full av beundran.
Det är en riktig energikick man får av att vara där. Allt sobert, stilfullt, uppfinningsrikt och lantligt, jag är DÖA AVIS!!!!!!!!! :)

Söndagen bestod av att laga mat och bjuda pappor på middag. Efteråt blev det självklart tårta.
A har varit på fotbollsledar kurs hela helgen och i söndags när de hade praktik så stukade han foten illa så han har dels varit och röntgat (men hur i hela friden stavar man det????) och har hoppat på kryckor sedan olyckan.
Hoppas det går över fort för en man som har ont, han är det riktigt synd om, eller hur?!

I går (Måndag) hade jag först läkartid, där blev det verkligen lyckat.
* Nytt läkarintyg skickat för sjukersättning
* Flera prover tagna för att kolla reumatism.
* Röntgen remiss för nacke skickad
* Röntgen remiss för tummar skickad
* Röntgen remiss för stortå skickad
* Remiss för smärtblockad skickad.

Sen på kvällen möte med mina kommande "jobbarkompisar". Ett möte ang. lokalfrågan.
Det har blivit lite försenat med start på arbetsträningen, men det ligger i fatet de närmsta dagarna.
Har bara ett kort andrum innan det drar igång.

Nu hinner jag inte uppdatera något mera denna gång, ska sätta igång med lunch, A strax hemma....by the way, -9 grader i morse, URRRSCCCCH!!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0