9 Maj

Idag är det seriepremiär för bägge tjejerna....sitter just som på nålar för det är avspark redan för Flisan och Ninna har klockan 15.00.

Just nu är A och tittar på herrarna som åxå spelar idag. Han är ju lite lätt fotbollsintresserad *skrattar*.

Med svärfar är det oförändrat, hade tänkt lägga ut en bild på honom när han är nedsövd men jag tog bort den igen, känns för vemodigt och när man inte vet riktigt hur detta slutar.

Inget regn ännu idag, det drog över oss inatt så även om det är grått och molnigt känner jag glädje idag, DET REGNAR INTE!. Vet inte hur vädret är i Umeå där Flisan är och spelar, men det lär vi ju få höra om det var kasst.

Borde ha fixat jord och bark till alla rabatter och bersån men  men  men känner mer yberlat idag så vi tar det en annan dag då energin finns.

Ha en god fortsättning på helgen.

Kram fr. Solbrittsdotter

P.s I kväll tänker jag bjussa min älskling påett gott glas rött och någragoda ostar, det är väl nice?!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0