8 Maj

Fredag, härligt med fredag.

Halvförsov mig dock i morse så det blev lite rusigt på morgonskvisten.
Efter att tjejerna åkt till skolan stack jag iväg en sväng och solade....lika skönt varje gång, jag ÄLSKAR värme.

Svärfars tumör var förståss elakartad, det fick vi veta igår kvällst, analysen var klar. SUCK! PUNKT!

Nu ska vi tänka på nåt bättre, sol ute idag men enligt prognos ska det regna i morgon, i morgon är det ju seriepremiär för både Flisan och Ninna. Hoppas vädergudarna bjuder på sol istället, det är såååå mycket trevligare att titta på fotboll och spela fotboll när det är sol istället för pissregn.

Nu ska jag slänga mig i duschen, Ninna slutar tidigt idag så jag ska hämta henne redan kl. 12.00 sen ska jag hälsa på mamma och dricka lite kaffe, handla fikasäck till Flisan för morgondagen samt gå loss med dammsugarn här hemma.

SEN ÄRE HELG!

Ha en skön helg allihopa.

Kramisar fr. Solbrittsdotter



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0