7 Maj

Soooool igen, huuuuurra!

I dag ska de gå in i magen på svärfar, han blöder för fullt  inne i buken någonstans mellan levern och mjälten....A är förtvivlad när ska detta ta slut?
Orkar inte skriva nåt mer om detta just nu!

Nu ska jag in till stan, köpa lerkrukor, fylla på schampoo/balsam/duschkräm förrådet, köpa nya dricksglas (det har börjat sina i glasskåpet), nya kajaler.
Utgifter utgifter......

Ska hinna en sväng till mamsingen idag åxå,,,,sen så måste jag säga att älsklingen min kom igår hem med en stor vacker bukett orangefärgade rosor, han försöker uppmuntra mig när det egentligen är jag som ska uppmuntra honom.




Tänker skicka honom på Roundtable träffen ikväll (länge, länge sedan han var där) så han kan få nåt annat att tänka på för en stund.

Kram fr. Solbrittsdotter

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0