27 Maj

Jag är på blixtvisit...om exakt 22 minuter har jag bestämt date på stan med en väninna. Vi ska gå och käka lunch ihop. Trevligt.

Dammsugarn har pajjat så jag lånade mammas ena som dom har på övervåningen (de har 2 st). Den har betydligt kortare sladd än våran så jag har mest svurit i min dammsugning idag...DAMN!

Svärfar kommer att förflyttas med ambulans idag till stans lasarett och ligga där på IVA vilket känns jättebra. Nu kan vi äntligen gå och hälsa på honom ofta.

A är i Stockholm idag, våran nytillträdde chef har visst ännu mer på sitt bord.
Men han är stilig, stilig som bara den!

Nej hjälp 19 minuter kvar måste hasta iväg............................

Kramen
Solbrittsdotter

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0