20 Maj

Idag är det sol igen, tack för det.

Flisan kände sig lite piggare idag och ville gå till skolan, vi har beslutat att om hon känner sig yr och mår illa ringer hon hem så hämtar jag henne på direkten. INGET SAMTAL HAR INKOMMIT ÄNNU!

Har just "anmält" mig i en ny "att vinna smink" tävling på Ninnis blogg.
Jättekul med tävlingar, fast jag vinner aldrig.
:( HUR GÖR MAN FÖR ATT VINNA IGENTLIGEN, GE MIG RÅÅÅÅD!

Tänk om man skulle vinna, förmodligen skulle man då tro att det blivit nåt fel.
Jag vinner aldrig, joooo på triss i bland, 25 kronor, men hur många har man då köpt som varit nitisar...mängd!

Vissa tycker jag ha tur jämt, tex min mans kusin, jag vet inte hur mycket han egentligen har vunnit i stålar, han spelar på hästar (obs! det har jag åxå gjort många gånger, vinstpå sin höjd 50 kr).............nog börjar han närma sig miljonen i allafall.
HELT SJUKT,  INSANE ÄR RÄTTA ORDET! :). Visst unnar jag honom detta, jag är inte sån som gnäller och mår illa när andra vinner sån mängd men blir ändå småavis, jag vill åxå,.

Tänk om man vann 1 mille, vad skulle man göra med dessa pengar.
Hmmmm, det finns många hål att stoppa pengarna i eftersom jag varit sjukskriven i.....ja kanska precis 6 år nu.
Tur att A har jobb annars hade vi varit tvungna att flytta, så krasst är det.
Nog snackat om bister verklighet.

I kväll har A fotbollsträning, Flisan kan dock inte vara med.

Ninna åker på klassfest till nån håla ett par mil utanför stan, de ska sova där. Sova och sova, de lär väl röja hela natten lååång.
Minns själv hur klassfesterna på gymnasiet var....vill helst inte minnas, en gång blev det sån minneslucka av senare delen av kvällen så jag skäms...vaknade upp dagen efter i f.d pojkväns lägenhet och hade spytt ner hela toan. JÄTTEROLIGT minne av klassfest eller hur?!

I morgon börjar A att spika på här hemma, det är spikning på fasaden, hela framsidan ska kläs om med nya bräder innan det ska börjas måla på huset.
JAG FICK SOM JAG VILLE, FÄRGEN SOM INGEN ANNAN VILLE HA! BAJSBEIGE med vita knutar. JIPPI!
Kommer att bli helt underbart fint när alla sommarblommor är planterat och gräset grönt.
Lägger ut bilder när allt är klart.

Nu ska dammsugaren fram och sen ska jag renbädda i sängarna,  en stor kram på Er alla i bloggvärlden.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0