19 Maj

Igår sol i dag fittväder!!

Somsagt helgen som varit blev inte som vi hade planerat, vi åkte inte på konfirmation (ja, flisan var ännu på lassa då) dessutom gick det magsjuka i konfirmandens hus, hur kul är det att klampa in där då? Nääää jag avböjer mig vänligen men BESTÄMT! Magsjuka är jag livrädd för.
Så presenten ligger kvar här hemma och kommer att levereras och grattiskramar kommer att utdelas när "faran" är över.

Igår var jag och skulle köpa lite blommor. Hade tänkt mej vita fräscha penseer till en kruka på farstukvisten.
Vart är alla vita penseer iår?
ALLA ANDRA FÄRGER UTOM DEN JAG VILL HA!
Det slutade med att jag kom hem med 2 pyttesmå vita penseer med lila mitt som inte såg mycket ut för världen.
Dessutom kunde jag inte motstå...en stor kruka med fjärilslavendel (kommer att passa utmärkt på trädäckets matbord), samt 3 stycken röd rubeckia,  jag tycker dom är vackra och enkla så då där.




Grävde genast ner dem i den nya rabatten vid bäcken.
Sen gick jag och tog på pionen, den rosa, helt sjuk på den, men jag tänkte efter och insåg att jag måste snacka med trägårdsmästaren = min pappa om jag kan få den att leva där jag bor. Jag vill ha den i den nya rabatten åxå, men men känns som det inte är det optimaliska stället.
Jag ska prata med honom idag om detta, pionen står kvar på affären ännu.




VILL HA, VILL HA........




Flisan är hemma idag åxå, lite piggare tycker jag, hon sov mycket igår åxå. Just nu sitter hon vid andra datorn, skulle duscha för typ 2 timmar sen men har fortfarande inte kommit för sig.

Med Ninna vet jag inte riktigt hur det är, hon är arg och irriterad för jämnan, det är nåt som tynger henne med vad?
Man vill ju att ens barn ska va glada och må bra!!!!!!!!!!

Vad händer idag då? Inte särskilt mycket, egentligen skulle jag ut på lunch med en väninnna men har skjutit fram det till nästa vecka.

Halv 11...dags att göra nåt vettigt!

Kramis fr. Solbrittsdotter

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0