12 Maj

Vad händer idag då?

A har åkt ner till Stockholm (för dagen), viktiga möten.

Jag och Flisan har tid för ett ny samtal....vet inte hur hon känner inför det. Dagboken är inte riktigt ifylld som de kanske vill.
Det är rättså jobbigt för henne dessa samtal men vi måste gå igenom detta.
Jag tycker det verkar fungera bättre med maten för henne och det är ju ett glädjande besked, hoppas bara att hon inte har mörka hemligheter för oss.



Hon är så fin våran Flisan




Ska försöka hinna förbi mamma en sväng åxå, hon ringer i princip varje dag  på morgon och jag hör på hennes röst att hon vill så gärna att jag ska komma förbi. Får dåligt samvete om jag inte gör det.

Anmälde mig i en tävling " att vinna smink" på en bloggsida som jag brukar läsa
http://niiinis.blogg.se/.
Jag har följt den rättså länge, hennes resa igenom graviditeten. Halkade in där genom andras bloggar och mitt intresse uppstod genast.
Gå in på hennes blogg, hon är duktig på att skriva och fast jag inte känner henne alls känns det som man gör det på nåt underligt sätt.
Är som sagt usel på att kommentera.....men jag följer mer än gärna hennes blogg.
Nu hoppas jag på vinst...det var visst "bara" 167 st andra som åxå ville vinna så chansen är minimal men hoppas, hoppas ändå.


Nu är det dags för lunch.

Kramis fr. Solbrittsdotter


Kommentarer
Postat av: Nina

HEJ! Tack för allt fint du skrivit om mig, vad gullig du är, blir alldeles varm ju!



Kul att du gillar min blogg....



Massa kram från Nina



Ps: Håll tummarna idag när jag ska på den där intervjun!!!

2009-05-12 @ 12:00:07
URL: http://niiinis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0