11 Maj

Idag är det soligt men rättså blåsigt vilket i och för sig är bra för tvätten på klädsträcket torkar fasligt fort. Det tackar vi för och tvättar mera.

Vad händer idag då?
Inte speciellt mycket, fick just ett sms att mitt paket med sommarkläder har kommit, hoppas dom är fina och passar som ett smäck!

Sen blir det mamsingen en sväng. Hon är så glad varje gång man hälsar på.

Har gått upp på största styrkan på den här nya medicinen men jag känner mig inte så yrslig längre, det känns bra. Ilingarna är mindre så det känns kanon.
Dock var det mindre kanon när jag skulle lösa ut tabletterna.....56 st 780 kronor, jag höll på att kräkas.

FAN SÅ DYRT! Dessutom är det svår att svälja dessa hästtabletter. Men sen när när man tänker efter...hjälper dessa då är 780 kronor rent ett nöje att betala och bara truga ner i sväljet och försöka svälja.







Helgens matcher då?
Vinst både för Flisan och Ninna. VILKEN START PÅ SÄSONGEN!
Ninnas lag spelade mot favorittippat lag och den slutade 4 - 3, en riktig skräll, oj vad dom krigade dessa tjejer.
Flisans lag spelade åxå mot ett bra umeå lag, men de daskade dem med hela 4  - 1, så ska det se ut när "bonalaget" från inlandet kommer och rensar planen i storstan.
Det var en mycket stolt pappa/tränare.

I morrn måste jag bara ringa FK och snacka med dem ang. min framtid.
KÄNNS JÄTTE JÄTTE JOBBIGT ATT TA TAG I DETTA!

Nu ska jag fortsätta surfa runt bland ni andra bloggare.

Kram fr. Solbrittsdotter

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0