Veckans fem snabba....

1. Ungefär hur många bloggar följer du?

Ca 15 stycken mer eller mindre.

2. Hur ska en blogg vara för att man ska vilja besöka den varje dag? Ge gärna ett exempel på en sådan blogg!

Personlig och intressant. 
Vissa bloggar jag följer handlar om vardagslivet, med barn, man osv, medans andra bloggar är mer inriktad på heminredning som ger bensin till mitt intresse för just heminredning.
Lantlif är en blogg som jag gärna ger som exempel. Hon har ett underbart vackert hem, snygga lösningar och ideer. Den bloggen har gett mig mycket inspiration.....

3. Vilken bloggare har du som förebild?

Förebild? Jag kör mitt eget race.

4. Varför startade du en blogg?

Började december 2006, var relativt nyopererad så dagarna var oändligt långa, blev som en dagbok för mig, fick skriva av mig lite ilska och glädje.
Har bytt både bloggplats och bloggnamn 3 ggr sedan dess.


5. Låt oss säga att inga bloggar fanns och inte du heller själv kunde blogga - vad skulle du då spendera "blogg-tiden" på?

Förmodligen läsa mera inredningstidningar.....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0