Dagens lista

Gör: Sitter och slösurfar

Vill: att det ska bli SOMMAR NUUUUU!

Hör: Eltons Johns undersköna "your song"

Ska: Strax gå och elda så vi får varmvatten

För ett år sen: likadan vardag då som nu

Igår: fick jag en välbehövlig ryggmassage av min underbara karl

Idag: haft städdag

Imorgon: Tvätta, veckohandla med A

Väntar på: Sommaren

Funderar på: framtiden

Humör: Känslosam

Kläder: Jeans och smaragdgrön med svarta smala ränder 3/4 ärms tunika, svarta sockar, svart behå och svarta hipstertrosor.

Senast åt jag: rester i form av kycklingtacos.

Senast drack jag: Vatten

Senaste köpet: hmmm....måste vara matkassen: 4 liter mellanmjölk, 2 liter apelsinjuice, 1 grovlimpa, 1 mellanbregott.

Bör göra: ringa försäkringskassan


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0