Kärlek!

A kommer hem ikväll från Stockholm, längtar efter honom jättemycket, hans leende och glittrande ögon gör mig lycklig, vi har snart "polat" i hop i 20 år och ändå klappar mitt hjärta lika intensivt för honom nu som för 20 år sedan. Det är väl det man kallar kärlek.


Idag var jag in till stan och shoppade lite:

Ny parfym ESCADA OCEAN LOUNG - luktar jättegott för alldagsbruk.

BJÖRN AXÉN styling powder mattifying och volume (hoppas innerligt att den är bra)

GILETTE Raklödder med avocado (fan där gick man på reklamen)

MELODIFESTIVAL CD - har inte hängt med i årets deltävlingar men var jättenyfiken på alla låtar. Har lyssnat av den nu och mina favoriter är:
* 1000 miles - H.E.A.T.
*
kärlekssång från mig - markoolio
* Så vill stjärnorna - Molly Sandén
* Baby goodbye - E.M.D

* Love, Love, Love - Agnes
* Du är älskad där du går - Susanne Alfengren. 
* Killing me tenderly - Anna Sahlene och maria Haukass Storeng
* Moving on - Sarah Dawn Finer
*  La Voix - Marlena Ernman

Så ser min favvolista ut efter en dags spelande.

I allafall efter detta var jag 800 kronor fattigare. Men det är kärlek att shoppa det med fast måste jag välja så väljer jag dig! Puss jag älskar dig!

Nu ska jag kila vidare och kolla vad ni andra haft för er idag.

Kramisar fr Solbrittsdotter


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0