Skadad?

Suckar djup...vad hände i morse?

Skjutsade Flisan och en sovkompis till bussen som skulle ta dem till slalombacken eftersom de har friluftsdag.
Sen iväg till solarium för att få skön kroppsvärme i 15 minuter....hinner bara dra på mig jeansen innan mobilen ringer.
Det är Ninnas kompis som är utom sig av oro.
?
Ninna har gjort sig mycket illa på fotbollsgym (hon bröt ju nyckelbenet för 4 veckor sedan) och stor risk enligt kompisen att nyckelbenet är av IGEN!

Fick tag i en mycket frustrerad donna som det slog blixar kring, A hade fått ett telefonsamtal av hennes tränare att han ville att Ninna skulle skjutsas på akuten för röntgen, så han var i full färd till skolan.

Nu sitter de där och väntar.....det är visst mycket kaos idag på akuten, flera benbrott (från slalombacken), fattas bara att Flisan kommer indampande där i ambulans från friluftsdagen.

A skulle ringa mig vid lunchtid (vilket jag anser är nu) så skulle vi avlösa varandra och han fick åka och käka för att sen återvända till sitt jobb.

Hoppas innerligt att detta fördömda nyckelben inte är av igen...hon blir så knäckt och jätteledsen, har redan haft långt avbrott från all träning och vill ju så gärna komma ikapp innan seriepremiären är.

Ingen telefon har ännu ringt..................

igår hör och häpna fick jag brev från ortopeden. Så nu är det dags....höra domen vad dom säger om denna eländiga rygg, måste jag göra fler operationer eller?
Jag ska träffa min gamla läkare och det känns tryggt.

Ska snabbt surfa vidare nu....

Kram Solbrittsdotter

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0