Härligt med lite vår.

Helgen har bjudit på helt underbart vårväder, det droppar från taket solen lyser och det töar.
Vad har jag och A gjort då?
Varit inne typ hela helgen, lagt golv i köket. Eller vi och vi, A har gjort det och jag assisterat honom vid behov.
Nu har vi ett helt underbart fint golv i köket, det gamla fula ligger på släpvagnen och ska strax få sin sista vila på soptippen.

Jag är helnöjd, det blev så otroligt fint, nu vill man självklart fortsätta med köket, köksluckor, tapetsering osv osv.....vi får se vad som kommer härnäst. Om kommande helg ger oss lika fint väder ska vi ut med skotrarna, grilla och fiska det är helt säkert kan jag lova.

Vädret verkar hålla i sig, har varit på morgonen ute på skogspromenad med vovven och det var så härligt och underbart fridfullt, man blir alldeles salig när man tänker på hur najs man har det när man har naturen så här nära inpå.

HURRA, SKELLEFTEÅ TOG HEM SEGERN IGÅR KVÄLL,,,,,,,semi here we come.

Ninna och Flisan verkar lyckliga i sina kärlekar vilket glädjer mig oerhört, kärlek = bra!

Sen är det inte bara solsken här hemma, vi går i terapi och det känns bra, varför och om vad varken orkar eller vill jag gå in på, inte nu i allafall. Det känns för känsligt och för sorgsligt så det skippar vi tills vidare.
Det känns bra att vi tagit oss dit och förhoppningsvis ska det bli något bra av detta åxå, det är min vilja och min önskan.

Nä nogtjöllart för idag....Solkram fr. solbrittsdotter.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0