Bloggarvärlden.

Insåg i går när jag kammade av läsandet av de bloggar jag följer.....oj vad mycket jag inte hunnit läsa...höll på jättelänge.
Ja, jag är sån som läser en dels bloggar men näst intill aldrig lämnar någon kommentar, vet inte riktigt varför.

Följer några bloggar ända sedan spraytiden då man var ny på bloggfronten till lite inredningsbloggar såsom LANTLIF och JOHANNAVINTAGE, dom har enorm känsla för lantlivsstilen som jag bara helt enkelt älskar storslaget.
Sen så har vi lite kändisbloggar, några bloggar här från stan  osv osv....tänkt vad man kan bli "beroende" av att läsa om andra.
Inte så att man känner att världen skulle gå under om man inte fick läsa men de får en intresserade...en blogg följde/följer jag är en kvinna som skulle få barn. Hennes oro blandat med lycka speglades av i hennes blogg hela nio månader + övergången tid och man blev så påverkad så på slutet av graviditen gick man in på bloggen flera ggr om dagen för att kolla om hon fått sitt lilla knyte i famnen. Helt sjukt egentligen, jag känner ju inte människan.*skratt*

Nä, tänkte slänga mej in i duschen, har varit och solat nu på morgon, det var minst två veckor sen sist. Ute snöar det lätt minus 3,5 grader.

Seeeee you later

Kramisar fr. Solbrittsdotter

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0