30 Juni



Fortfarande högsommarvärme, jag vet inte men jag tycker jag inte utnyttjar den. Ligger inte och solar som jag borde, lapar vin på altanen, spelar minigolf eller går gåbingo på kvällarna.
Blir lite frustrerad tiden liksom bara rinner i väg och jag får inte någonting sommrigt gjort.

Idag har jag haft två möten. Först med fack representanten och sen iväg på möte med försäkringskassan och arbetslösförmedlingen.
Nu är man inskriven som snart arbetslös och allt vad det innebär, en ny grej för mig, jag har alltid haft jobb :( sen att man blir sjuk och inte kan jobba då raserar allt, tyvärr.
Ibland är man jätteledsen och nedstämd ibland är man glad och försöker ta vara på den "lediga" tiden så mycket man orkar.

Nu ska jag inte babbla om detta utan att jag saknar min älskade Ninna oerhört mycket. Känns som det var miljoner dar sen vi sågs. På lördag kommer hon hem och oj vad det kommer att bli kramkalas.
Flisan får all uppmärksamhet fast jag inte tror att hon ser det, men familjen känns inte hel när någon är borta, jag vill ha hem henne nu!

Flisan och en fotbollskompis är på badpark och badar idag, tycker det skulle kännas fint själv med ett bad nu för jag är alldeles kladdig av svett, urk.

Kram fr. S-dotter


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0