3 Juni

I dag blev det en stressig dag, fick främmande på morgonen när jag egentligen skulle svinastäda hemmet. Sen mitt i alltihopa ringde facketkillen och han höll aldrig på att sluta snacka.
Ska träffa honom i slutet av juni/början av juli öga mot öga. Trevlig men ack så pratsam.
Det handlar om min framtid så jag borde va lycklig att någon bryr sig.......

Sen städade jag i 180 km hastighet och nu känner jag mig verkligen dålig. Satt mig här ett tag men borde gå och vila eftersom jag överskattat min förmåga helt idag. Jätte värk!

I morgon ska jag ska ta på mig projekt stryka Ninnas balklänning. Jag är livrädd för att bränna hål i den. Sen ska jag putsa hennes skor skinande blanka. Hon har inte köpt några nya pga att killen hon ska gå med är inte mycket längre än henne själv. Därför behövdes en sko med liten klack. Hon har inte hittat några som hon vill ha, alla snygga har mycket högre klack än det tillåter för sällskapet. Så det får bli de svarta nätta med kilklack. De är iallafall klassiska och helt okejiga.

Ikväll är det värsta derbyt istan....vi har två fotbollsklubbar som i år spelar i samma div. så ikväll ska de mötas. Jag tror det kan bli riktigt mycket folk där. Jag och resten av familjen ska dit...nu ringer det. Ses....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0