29 Juni

Hjälp, jag hinner inte med bloggen just nu..får lite dåligt samvete, Ninna har fyllt år och Flisan har fyllt år. Vädret har varit det mest fantastiska man kan tänka sig, fatta vi hade värmerekord i denna lilla håla för hela sverige för några dar sedan, jag tror tempen låg på plus 31 grader.

Bloggandet får ligga lite åtsides i mellanåt i sommar tror jag bestämt.

Ninna har det bra i Turkland förutom att hon blev rånad vid bankomaten  i går kvällst. Hon är ledsen och nerstämd angående detta som man förstår, visakortet är borta, dock spärrat  men de sketna ärslen har tjuvat åt sig 2000 kronor och det är inge kul att bli av med reskassa. Nu har pojkvännen åxå kort så nya friska pengar har vi lastat in på hans konto men ändå............inte är det nåt man blir glad åt att va med om. Annars så har de det finfint, ba myser som hon säger.

Nu ska jag och A åka iväg och bada hunden, nåt hon sett framemot HELA dagen lååååång.
Hon älskar att bada och simma.

HA DET GOTT UTE I SVENSKA SOMMARVÄRMEN, Å NJUT, NJUT NJUT!

Kramis från S-dotter.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0