24 Juni

Oh my god....it´s summer!

Helt otroligt vackert väder som visst ska hålla i sig, vilken människa som helst i Sverige blir väl glad när det är sånt här fint väder.
Man mår som en prins, ler mest hela dagen, är helt enkelt lycklig.

I morse fick jag samtal från arbetsförmedlingen. Jag hör till den skara som aldrig varit arbetslös, förrän nu, nu kommer jag att bli det.
Vi skulle träffas på tisdag för dialog, och före det ska jag träffa fack representanten som styr "fallet" om min nuvarande arbetsplats.
Lite nervös är jag, hoppas detta går bra och att i slutändan de hittar mig nått som jag kan pyssla med om än det bara är några timmar/dag.
Vet inte vad jag vill rent ut?
Ja, jag vill bli helt återställd i ryggen men det lär väl aldrig hända, det hoppet är ute, tyvärr bara att inse fakta.
TÄNK PÅ DET ALLA MEDMÄNNISKOR, HAR DU PROBLEM
SÖK HJÄLP INNAN DET ÄR FÖR LÅNGT GÅNGET, 
Det kan ju inte bli sämre av att kolla upp vad du har och är det inget fel JÄTTEBRA och du kan gå vidare.
Men i mitt fall, hata gå till läkare(gör det även idag), drar på det och våndas och sen har skadan bara förvärrats genom du gått med det alldeles för länge så det blivit kroniskt.

Nä nu ska vi sluta hänga läpp och se det positiva, det är sommar... sommar för fullt där ute.
Nu ska vi njuta av varendaste lite solstråle det behöver vi allihopa.

Kram fr. S-dotter


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0