23 Juni

Faaans fans jävla skit.
Det är en helknasig släkt A har, då menar jag inte alls alla utan en bestämd familj som jag bara inte kan med.

De är usla fega falska skitmänniskor som jag från och med nu inte ska ha nåt att göra med. FYFAN!

Nu gäller det sommarstället som de ska göra sig av med, på "våran" sommargård.
De går nu över A:s farbrors sista vilja och sopar rent. För vad då? Självklart för pengars skull och avundsjuka, ilund och annat som dessa myrhuvuden slagit ihop.
JAG BLIR GALEN av förbannelse. Jag skiter fullständigt i om de försvinner från gården men att sälja det utan vår vetskap och dessutom inte tillfråga om någon av vi i släkten vill köpa där går gräns när Oves vilja var så och även vi andras.
Nä nu ska det komma helt oberoende människor på gården och vi alla andra fattar ju att detta är slutet på bullerbykänslan.

Sen vad dessa människor säger är orsaken får en att skratta av ironi, det är ren och skär osanning om vi och min svärmor/svägerska och svåger blir fullständigt utsatt för falskhet och det kan väl vem som helst få att se rött och dessutom inte kunna försvara sig och få se till att sanningen kommer fram.

Ingenting stämmer alls och i slutändan är de avundsjuka på oss (tyvärr).....nåväl inget att göra åt.....låt dom B i H.
Ove vänder sig i graven och gråter över deras tillvägagångs sätt och skäms för hur de beter sig.
Det mest tragiska är att indirekt blir det våra barn och deras kusiner som blir drabbade. Men det skiter denna familj i.
Sammanfattning = de är ena jävla idioter som bara ser pengar (som de i och försig skulle få även av oss) och TROR de har nån slags makt över vi andra.

Vi överlever detta och blir starkare tillsammans går vidare med en släktfamilj mindre.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0