23 Juni (igen)

PUST! Tack nu har jag fått skrivit av mig lite, varmt och skönt ute idag, men solen vill inte skina på oss som den gjort de senaste tre dagarna.

Flisan vägrar stiga upp, undra när hon kröpt till kojs i kvällst/natt.

Hörde av Ninna i går, de har det bra i Turkland och de har svänt skinnet.

A steg upp halv 5 i morse för att åka på jobb till Östersund. Vet ej när han kommer hem ikväll, men han har gräsklippning som väntar.

Imorgon har Flisans sin sista match före sommaruppehållet, det är hemma match så jag ska dit och heja.

Torsdag är det avlsutning med fotbollen, föräldra match samt grillning efteråt. Sen har vi lördag, Ninna 17 år men hon firas när hon kommer hem. Söndag då är det Flisans tur, 14 och hon ska vi fira.
Ja, så ser veckan ut i korthet.

Nä nu måste jag väcka henne för att inte hon ska sova bort HELA dagen.

Kram fr. S-dotter.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0